Fler lgh men ingen fullträff

Ojojoj, var tävlingen verkligen såå svår?? Inte ett enda svar?! Det är ju bara att lyssna på låten :) Första meningen i andra versen.

 

Idag har vi iaf kollat på fler lgh, men nej nej och nej. Börjar kännas hopplöst just nu... Det finns massa lediga lgh så det är inte det utan de som är bra är för dyra och de som är ok är inte möblerade vilket ger en enorm extrakostnad om vi ska behöva köpa alla möbler också. Men nu har vi kanske fått en liten öppning, en av föräldrarna i 13-pojklaget hade en nybyggd bungalow ett kvarter från stranden att hyra ut så den ska vi titta på imorgon. Den låg inte bara nära stranden utan även mindre än 5 min från Mission Fields där vi tränar Kelownas lag. Det låter riktigt bra, håll tummarna för oss!

 

Imorgon är också sista dagen för damkronornas vistelse i Kelowna, men i deras ställe kommer Curling damerna hit. Så då blir det till att lära sig curlingreglerna. Nån som vet nåt som de kan dela med sig av? :)

 

Kom igen och kommentera lite nu också, vi vill ju höra updates hemifrån och från Green Bay, Barcelona, Stockholm, Stenungsund och alla andra jordens ställen våra läsare kan befinna sig på!

 

Later

 

Lite fler matchbilder från senaste matchen



Tekning

Barnen i baksätet efter middagen i torsdags :)



Kommentarer

Postat av: Malin

Jag forsokte kommentera haromdagen men utan lycka, dessutom ar jag i tysklandet och har inte tillgang till internet mer an pa kontoret och tror inte det uppskattas att jag surfar runt och laser bloggar hela dagarna ;))

Appropa tavlingen kunde iaf inte jag lyssna pa laten annars hade jag latt varit med och tavlat! Forhoppningsvis far jag internet hemma pa fredag, da det tradlosa oskyddade natverket har svikit mig helt nu :( Sa da lagger jag till dig pa skype OM nu sa ar fallet... hon sa ju att jag skulle rakna med att fa vanta en manad och det har det inte riktigt gatt annu!



Har ar iaf allt bra, har inte hunnit fa sa mkt utav overlamning annu sa osaker pa om jag har nagra arbetsuppgifter nar jag aker tillbaka till Barca...

Saknar er iaf ska ni veta ;)

KÄRLEK!

Postat av: David

"Kelowna is beautiful in the summertime they say". Lisa har man ju sett live ett par gånger, fruktansvärt hygglig och snygg tjej! Plus att hon är en hejare på snowboard enligt rykten. David väntar ivrigt på sitt pris...



Känns lite fånigt att kommentera på bloggen eftersom man pratar med Janne i princip varje dag. Men kul att få höra att ni har det bra! Väldigt roligt att läsa om första vinsten och dem uppfostrade killarna. Hoppas bungalowen kan bli drömboendet!



Här i Green Bay har såväl träningar som skola börjat med en hyfsad rivstart, men vi hanterar det bra och hjälps åt. Nyheter är att eftersom jag kommer vara den enda som bor kvar i huset efter sommaren innebär detta nya roomates. Och i veckan blev det klart att mina favoritkillar i laget ska flytta in! Det ser jag verkligen fram emot, vi kommer ha extremt roligt sista terminen.



Fortsätt uppdatera bloggen, vi blir glada av att läsa om era upptåg och äventyr!



Hälsningar, David och Natalie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback