Grattis Världens Bästa Pappa!

Idag (10/2) fyller min pappi år, Grattis grattis grattis!! Hoppas dagen varit jättebra och att du fått massa fina presenter :) Älskar dig, puss!

 

 

Nyss var vi och tittade på Curlinglagens matcher som de hade mot olika motståndare. Det var fler folk och tittade på detta än som var på SuperBowlpartyt tror jag! Heelt crazy, varenda pensionär i västra Kanada var nog på plats för att titta. Kan inte för mitt liv förstå varför för curling är faktiskt helt SJUKT tråkigt!! Har ändå verkligen försökt att förstå och sätta mig in i det men... snark! Vi gick efter typ 15 min...

 

Innan dess var vi på en sportaffär och plockade upp ett par sprillans skinande vita nya fotbollsskor till mig, curtesy of Kelowna United. Gratis är gott :) Plus att vi fick reda på att i U21-laget får man ha med 3 överåriga varje match så det kan hända att jag kommer spela med dem = 2 flugor i en smäll (eller som vi säger här i Kanada: 2 flies in one boom ;) )

 

Vi har förresten sagt ja till suiten jag skrev om senast och flyttar in på lördag. Ska bli uunderbart att få ett eget kök att kunna laga mat i! Så vi ska inviga det på Alla hjärtans dag på söndag genom att laga en smaskig 3-rätters middag (J har lovat att baka chokladkaka till efterrätt, yummy!)

 

Hoppas allt är bra med er! Nån som ska göra nåt speciellt på Alla hjärtans? Här är det så stort och kommersiellt att man spyr på det så vi bara bestämde oss för att bojkotta det genom att vara hemma.

 

Later


Kommentarer

Postat av: Bo

Tack! Tack!

Har blivit uppvaktad först på morgonen med skönsång av hustrun och Zacko (han ylar/sjunger med hela tiden), på kvällen kom lite släktingar på middag. Anders, Ylva och småttingarna kommer på middag på söndag.

Kul att ni fått tag på en bra ställe att bo i, hoppas nu bara ni får tag i några jobb också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback