♥ Happy Valentine's Day ♥

Gårdagen bjöd på flytt och storhandling följt av vår första hemlagade middag på 6 veckor!! Det var uunderbart! Gissa vad det blev?


Tacos!

Här kommer några bilder från vårt fina nya hem
Ytterdörr och hall. Vinkällare bakom dörren till vänster, J likes...


Mer hall och vår trogne färdkompis


Entren mot sovrum och vardagsrum


Badrummet direkt till höger i entren


Entren från sovrummet


Sovrummet


Vardagsrummet och matplatsen


Vardagsrum och matplats igen


Köttfärsmästaren i köket

Såg ni Damkronorna igår tro? Danni gjorde ett mål plus assist och Cissi och Klara fick suverän kritik av Aftonbladet som skrev att 91-kedjan var Sveriges väg till medalj.

Idag startade vi vår Alla hjärtans med en smaskig brunch av äggröra och bacon följt av en riktig långpromenad. Sen har vi tvättat nu när vi äntligen har vår egen tvättmaskin och tumlare. Sen blev det lite kel med vovvarna och prat med Doug och Dawn som vi kommer fantastiskt bra överens med. Dawn är så söt så man bara ler när hon sätter igång. De gillar oss också verkar det som för de sänkte vår hyra med 50 dollar av ett löjligt skäl eg men vi var såklart jättenöjda. Enligt dem har deras lillkille Cooper (Golden retriever 15 mån) har blivit kär i mig för att jag kelar med honom vid varje tillfälle som ges och han kan aldrig få nog :) Inte jag heller för den delen :)
J är väldigt nöjd för på detta sättet kan jag iaf hålla mig ett tag ifrån att vi köper oss en egen liten ullboll.

Later!


Kommentarer

Postat av: Marie

Vilken fin lägenhet ni fått tag på. I lördags vann Nova V75, grymt kul. Hoppas nu Sverige börjar ta guldmedaljer, så ni får använda flaggan. Kram mam

Postat av: Malin

Lägenheten ser riktigt schysst ut! :)

Bra val!



Postat av: Helen O

Vilken mysig lägenhet :) Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback