Fredag

Det blev ingen artistisk kväll eftersom P inte kände sig hundra. Kvällen tillbringades istället med att se Sherlock Holmes. Är det bara jag som tycker att han den där Downey Jr pratar för tyst och fort?

Idag, fredag har varit en lugn dag. Det var fint väder härnere i dalen igen och eftersom jag hade en intervju på eftermiddagen hoppade vi skidåkningen igen. Intervjun gick bra, men jag är inte intresserad av tjänsten, vilket gjorde att vi båda sökt jobb under kvällen. Vi börjar få allt bättre överblick över staden och börjar hitta lite smultronställen. Tydligen har Kelowna 320 (!) soldagar per år och med bergen som ramar in sjön är det fantastiskt vackert här i "the Okanagan Valley".
Imorgon ska jag äntligen lyckas åka ifrån P. Det är väl vad jag siktar på i alla fall!
Hoppas allt är bra hemma och att ni får en bra helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback