Oh, what a day...

Idag har varit en braaa lördag! Strålande sol, 2 grader och inga direkta vindar att prata om. Men oh, så bortskämda vi är nu så det var lite pust, stonk och stön för att det va så mycket folk i backarna, hahaha! Man kan inte få allt, men vi har det bra nära iaf så man får stå ut med att få stå i liftkö i 5min per gång. Det har blivit lite kort och lite film i backen idag när vädret var så fint, ska försöka trixa upp iaf en film jag gjort på J när han åker. I den ser man alla horder med människor som invaderade backen idag om man är uppmärksam. :)

 

Väl hemma igen blev det lite bubblande och sen in till stan för middag. Det blev kinamat, mmm. En tallrik mat, en tallrik sallad, en tallrik med frukter och en för efterrätt. Vi gick därifrån mätta och glada kan jag lova.

 

Idag har J fått sin nya telefon äntligen, en Mini-Iphone. Och den är verkligen MINI! Pyttepyttepytteliten :) Den sitter han och leker med nu.

 

På radion idag "varnade" de allmänheten för att ta bilen in till stan på måndag när facklan ska hyllas. De beräknar att upp till 15.000 pers kommer närvara så det kan bli lite ont om parkeringsplatser! Kommer såklart uppdatering om det efteråt också :)

 

Nu ska det öppnas lite vin och bara myysa :)

 

 

 

 



Kommentarer

Postat av: Malin

Gahhh ser hur gött ut som helst ju :) jag vill med åka!! Kör ett åk för mig med nästa gång ni åker upp!



Postat av: Anders

Känns som att han har lite talang där Janne, vem kunde tro det...:p

Postat av: Virre

Ser bara för gött ut..=) Vill också, men med min tjockismage blir det svårt att se så graciös ut som du gjorde över de små hoppen Janne=)

Postat av: Bo

Hej, det ser väldigt bra ut! Janne är ju smidig som ett kassaskåp ;-)

Vi hade barnbarnen i helgen och Leah frågade efter "Milla och Janne" och sa "jag älskar Milla".

Men när farmor började förklara vad Kanada är så blev det lite svårt :-). Skall ni åka och titta på något i OS eller förlitar ni er på TV? Charlotte Kalla, Emil Jönsson och Helena Jonsson är väl de medaljhoppen vi har, men Helena är förkyld just nu så hon blir ett "?"...

Postat av: Anonym

hahaha! Janne, you rock! Vilken fart, vilket hopp, vilken känsla :D Gött ni har det darlings :) puss

Postat av: Annika

Ja just det, det va i från mig det förra. E inte van, kommenterar alldeles för sällan uppenbarligen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback